środa, 26 lipca 2017

środa chyba



dziś nie będzie nic optymistycznego
więc ludzi o słabych nerwach proszę o opuszczenie pokładu




już?

więc
kurwica mnie zalewa
nie pomagają omy (no wiesz,ommmmm),chuje,muje,dzikie węże
nic nie pomaga!!!!!!!!!!!!!!

mamy swoją zajezdnię,nasz care home
mamy swoje wagoniki,24 rezydentów
i cztery lokomotywy,opiekunów znaczy się
dwa składy czyli pracujemy zespołowo po dwie pieprzone osoby (TEORETYCZNIE!!!!)
i kurwa jak jakaś lokomotywa się opierdala
(jak jedna to nawet nie jest tak źle)
to cały rozkład jazdy idzie w pizdu!!!
najgorzej ,że to zdarza się prawie codziennie
aaaaaaaaaaaaaaa!

czy im tak ciężko zrozumieć,że nie pracujemy w sklepie meblowym
nie może być "czego nie zrobię dziś to może jutro"
to są kurwa żywi ludzie w domu starości kurwa a nie w więzieniu jakimś
ja pierdole


o jak miło
chyba mi lepiej
do jutra mi lepiej
bo jutro kolejne 12 godzin
i obiecuję,że jak jutro będzie tak jak dziś,wczoraj i w niedzielę
to rozpierdolę tam wszystko w szary pył

dobranoc

a tu mądrości na temat negatywnych emocji
klik
poczytam sobie jutro
albo za rok



poprosiłam Matron o tydzień urlopu
soon as possible
zobaczymy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmmm?